15 minuter semester

Imorse mötte jag upp Hanisen på Hagagatan för att vi skulle spraytanna oss. Kändes hur lustigt som helst att åka i gamla slitna mjukiskläder in till stan, men det var helt klart värt det haha. Resultatet blev amazing. Jag ser verkligen ut som att jag kommit hem från min Spanienmånad och tror aldrig jag sett Hanna så brun någonsin. När vi var klara tog vi bilen till Lilje och handlade med oss lite frukost för att sen avnjuta den hemma hos mig. Efter det åkte jag med pappa till systemet och sen tog det inte lång tid innan jag somnade på sängen. Var ju tvungen att samla nya krafter till skivan ikväll. Nu ska jag ut med hunden igen och sedan käka lite middag med mamsen, puss
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma Jodelsohn

Helt otroligt va bra de blev!!

2014-06-03 @ 20:22:22
URL: http://tulletullan.blogg.se/
Postat av: lilliar.ostergards

ser riktigt bra ut, spännande och se i verkligheten imorrn

2014-06-04 @ 15:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0