Glasögonorm

Japp det stämmer, jag behöver glasögon. Låt det sjunka in en stund haha! Känns så himla konstigt, men jag kan ju glädjas med att jag inte är ensam glasögonorm i den här familjen om man säger så! Till en början när jag fick veta blev jag faktiskt lite excited, men sen när jag började prova bågar så ville jag typ gråta haha. Hittar verkligen ingen som jag trivs i, men vad tusan, man får göra det bästa av situationen, kom igen nu Britt-Marie nu köööör vi föfaan!
Här är några förslag. Ja, jag har väldigt svårt att vara seriös på bilder.
 
Sen är det väldigt svårt att ta kort utan att det speglar sig, de är därför jag måste ha huvudet på sned.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0