michael kors

Igår var jag och hämtade min nya vän michael kors. Efter många timmars velande fram och tillbaka så kom jag till slut fram till att det fick bli dessa trots allt. De kändes mest diskreta men samtidigt som dom sticker ut en aning. Kommer framförallt behöva ha dom på mig när jag sitter i kassan, tittar på tv, läser eller liknande. Så idag har varit premiärdagen. Har fortfarande inte vant mig riktigt vid att ha glasögon än, men det känns bättre och bättre. Tack alla för hjälpen till mitt val, hade väl antagligen fortfarande suttit och velat nu om det inte vore för er haha!
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Såååå fiiiin sååååå manse bansan 💞

2014-06-20 @ 09:18:31
Postat av: mormor

japp du valde rätt kram dom klär dig

2014-06-20 @ 15:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0