Student-Hanna

Världens finaste student sprang idag ut från Värmdös lokaler. Så sjukt härligt att få se henne bli befriad. Efter utspringet blev det en flaktur, sen var det bara att ta sig hem helt nerdränkt i öl för att duscha av sig lite och ge sig iväg igen till Hannisens mottagning. Som för övrigt var väldigt trevlig och det bjöds på massor av god mat.
Hanna drog vidare ut och jag åkte hem för att förbereda mig lite inför min egna dag!
Flaket var så jävla underbart roligt, trodde att det var överskattat, men icke sa nicke, de var dödskul och snacka om att känslorna flödade, ren lycka!!!! Fyfasen vad kissnödiga vi var efteråt dock, trodde jag skulle kissa på mig, det slank ju ner en och annan öl.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0