Summerburst - dag 1

06.00 var det dags att kliva upp och åka till jobbet. Slutade klockan två, gjorde mig i ordning lite snabbt och sen  åkte jag in mot Gärdet och mötte upp Elvira och hennes gäng. Vi spanade in Rebecca & Fiona, Showtek och Martin garrix, som för övrigt var sjukt bra! Sen tog vi en paus och gick och käkade lite mat, vi var tillbaka runt halv nio. Tog ca 10 minuter innan jag tappade bort allihopa men ca 10 sekunder innan jag träffade några assköna killar som jag hängde med resten av kvällen istället, jag hade så sjuuukt kul. Stötte på min kusin i folkmassan också, vad tusan är oddsen på det liksom? Det var iaf himla roligt. Love u Becca. Men sen efter SB åkte jag hem, jag frös alldeles för mycket i mina shorts och är dessutom fortfarande sjuk. Mamsen och papsen hämtade upp mig i lilje, så behövde bara kliva på tuben från Karlaplan, superskönt.
 
Nu hoppas jag dag nummer två blir lika lyckad, om inte ännu bättre! Nu kör vi all in.
 
Jag älskade när Hardwell spelade Summertime sadness och Bad!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0