Summerburst - dag 2

Dag nummer två. Den här morgonen hade jag tagit ledigt, så jag tog sovmorgon innan jag åkte hem till Emil för att möta upp de andra och föra lite. Sen begav vi oss mot festen runt sex. Dansade in i Sara och Beatrice nästan på en gång, sen hade jag tappat Elvira igen. Hade iaf en jätterolig kväll, fick höra riktigt grym musik av mina älsklingar, umgås med mina Ica-tjejer och svepa lite rosé!!! Kan det bli bättre? Däremot efter Guetta när jag skulle hämta ut min väska i garderoben, blev jag inknuffad i staketet och klämde fast mitt lår mellan två järnstänger samtidigt som en annan tjej rasade över mig, kan säga att den lårkakan jag har nu inte är att leka med. Men utöver det var min kväll superbra!! Var väl hemma nån gång efter 03.00 efter att jag delat en taxi hem med en kille från min gamla klass som jag sprang på vid busshållsplatsen.
Tack Summerburst för två superdagar!
 
Idag åkte jag med pappa en snabbis till Eken för att hälsa på lite folk och spana in några matcher. Men var riktigt sliten idag, så nu ska jag bara slappa resten av kvällen.
 
Riktiga pang-brudar!!!!
Höjdpunkterna var nog när Calvin Harris körde Summer och Guetta körde Without you och jag hade turen att få den bästa platsen!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mormor

vad gör du för att alltid hamna på axlarna hos killarna hahaha

2014-06-17 @ 14:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0